پاراگوئه در دقیقه نود دو Ú¯Ù„ خورد !

پاراگوئه در دقیقه نود دو گل خورد !




 

 


پاراگوئه در دقیقه نود دو گل خورد !


تاریخ : پنج شنبه ،
23 تیر 1390

تيم ملي پاراگوئه با کسب مجوز صعود به مرحله يک چهارم پاياني کوپا آمه ريکا بايد دوباره مقابل برزيل قرار بگيرد.


تیم ملی ونزوئلابا سخت کوشی و تلاش تمام توانست، بازی ای که تقریبا از دستانش خارج شده بود را برگرداند و در حالی که تا دقیقه 90، با نتیجه 1-3 از حریف عقب بود ، با به ثمر رساندن دو گل، درنهایت یک امتیاز کسب کرد.





البته بازی ونزوئلا در این دیدار قابل تحسین بود و درنهایت تلاشهای آنها نتیجه داد و آنها توانستند در دیداری که عملا با شکست برایشان همراه بود، یک امتیاز کسب کنند.

اولین گل این بازی در دقیقه 5 توسط روندون و برای تیم ملی ونزوئلا از راه رسید. البته آنتولین آلکاراس در دقیقه 33 برای پاراگوئه گلزنی کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

لوکاس رامون بارریوس در دقیقه 63 و کریستین میگل ریورووس در دقیقه 86 دو گل دیگر برای پاراگوئه به ثمر رساندند تا این تیم با نتیجه 1-3 از حریفش پیش بیفتد. با این وجود ونزوئلایی ها هم از تلاش دست نکشیدنند و دو گل از میکو (90) و گرندی پروسو (93) باعث شد تا هر یک از دو تیم با کسب یک امتیاز میدان را ترک کنند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل